| 9. mar 2006 kl. 10:25 | #1 |
| Claes Medlem siden: Mar 2006 Indlæg: 3 | Hey alle, Første gang jeg laver indlæg i dette forum. Vil bare gøre opmærksom på at vi på ggfree.dk løbende samler alle de film konkurrencer, vi har kan opdrive på danske hjemmesider. Så hvis i er interesserede i online film og musik konkurrencer, så kan I gå ind her: Link fjernet af moderator Go' konkurrencelyst |
| 9. mar 2006 kl. 11:35 | #2 |
| Bocker Medlem siden: Aug 2002 Indlæg: 318 | Jeg har fjernet linket i din indlæg, og har lige en kort begrundelse for det. Du har oprettet samme indlæg hos dahf.dk, hvor efter du skrevet flere indlæg med links til diverse konkurrencer hvor brugerne skulle igennem jeres site for at komme til konkurrencen. Da jeres site er kommercielt, så ser jeg ingen grund til at vi skal tillade denne gratis reklame, for så kan vi højst sandsynligt se frem til lignende indlæg fra de 100 andre danske sites med samme indhold - hvilket egentlig ikke har nogen interesse. Meningen med dette forum er at linke direkte til gode konkurrencer på andre sites (bruger til bruger), og jeg vil ikke forhindre dig i at oprette direkte links til konkurrencer. Men giv mig en god grund til at brugeren skal bruge tid på at gå igennem dit site for at komme til konkurrencen fremfor at bruge et direkte link til konkurrencen herfra. |
| 9. mar 2006 kl. 11:47 | #3 |
| Claes Medlem siden: Mar 2006 Indlæg: 3 | Hej Bocker, Det er fair nok at I ikke vil lave gratis online reklame. Jeg vil afholde mig fra at lave links i mine indlæg fremover. Hvis Filmzonen indimellem afholder en konkurrence, er du velkommen til at smide linket ind på vore site. Det kan du gøre under "Foreslå konkurrence". Beklager ulejligheden. |